✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Thursday, February 28, 2008

~ 别再生气了,好吗? ~

今天我爱的她生气了。早上还有说有笑的,可是中午两点多左右却生气了。我知道,她生气是因为我而起的。所以就只好怪我自己没用!笨蛋!傻瓜!我其实真的很爱她。我当然希望她会明白我当初为何会作出这样连我自己也不想要的决定。原因已告诉她了,就看她怎样想。机会就在她手中。我能不能和她在回一起就看这个机会了。有人说:“爱一个人不一定要拥有她,只要她能找到她的幸福就可以了。”但是,我却不赞成。如果你真的爱她,就应该去追她,爱她,拥有她!不要以后留下遗憾!我真的很想跟我最爱的她在回一起。因为没有她,我就像是一条没有水而活着的鱼。鱼需要水而活着。既然已离开了水,自然的,鱼也会就这样死去!真的好希望我爱的她能给我多一次机会!!

No comments: