✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Wednesday, March 26, 2008

~ 3月22日 ~

那天我真的很开心,因为我陪我最爱的她去MBO看电影。那天我才知道原来她怕被吓的。我真的不是一个很好的男生。跟她在一起已经有一年八个月了,我确不知道原来她很怕被吓倒的。我真的不配和她在一起。但是现在的我真的变了。我真的很在乎她。我真的不想看到她伤心。我答应她我不会弄她不开心就不会!我真的很希望我最爱的她能和我在回一起。我会很爱她,不会再像以前那样追到她了就开始忽略她。现在的我真的变很多了。以前的兆强以经死了。

No comments: