✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Sunday, March 16, 2008

~ SJAM比赛 ~

真的好开心哦!我最爱的她在theory拿第三名。还有overall她的组拿冠军。看到她开心,我也很开心。思颖,你要加油哦。我知道我最爱的她会代表州出去比赛,虽然我不是很想她去。但是,这是她选的路。我没有资格说不行。就算现在她还是我的女朋友,我也会放她走,让她去参加比赛。毕竟这是她想走的路。我唯一能做的就是永远support她!为她加油!永远永远地爱她。思颖,我真的很希望跟你在回一起这一天的来临。我爱你!!!

No comments: