✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Wednesday, April 09, 2008

~ 她哭了 ~

今天,我最爱的她哭了。原因,因为她班有个"马来猪"一直换位。然后现在她的老师要换完全部人的位子。我最爱的她好为难,因为她的朋友一位要坐风扇底下,两位要坐中间。咳,我不是要怪她的朋友而是我希望她们能想一想思颖的难处。她已经很累了,别再让她难做人了好吗?我当时看到我最爱的她哭,我真的很想哭。但是,我确忍住。因为我如果哭了谁来安慰我最爱的她?所以我就想尽办法逗她开心。果然,她真的笑了。当然,看到她开心,我也开心。我知道我已不是她的男朋友。但是我确那么地关心她。为什么呢?因为我爱她

No comments: