✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Thursday, May 22, 2008

~ 悲+哀 ~

今天,她终于对我说,她不想要再有那种女朋友的感觉。她说我和她只是普通朋友。说真的,我真的办不到!因为我真的很爱她。没办法把她当成普通朋友。我很想跟她在回一起。真的很希望我最爱的她能看到我的用心,能够看到我所为她做的一切。我真的变了!坏蛋!衰蛋永远永远爱你一个!真的很想哭。。。。如果不是因为去年!我和她现在也不会变成这样!但是如果不是那件事,我现在也不会很在乎她!我现在有可能还是以前的兆强。。。。。希望她能再次地爱上我。。。。。

No comments: