✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Thursday, May 29, 2008

~2008年5月28日~


mmm~好好吃哦~对吗?我爱的坏蛋~其实是那两块蛋糕很难吃啦~对不对?对不起哦~本来还以为你会很开心因为能吃到secret recipe的蛋糕~没关系,虽然是不好吃。但是你吃得甜在心里~对吗?哈哈哈~开玩笑啦~昨天真的很开心~能够陪你去MBO看戏~但是到后来,我却弄到你不开心~真的非常对不起~坏蛋~衰蛋会prove给你看的~还有昨天在secret recipe讲的东西~五年过后~希望你会记得哦~anyway~希望你能天天开心哦~看来你今天一定是睡到很迟的对吗?因为我在等你的信息~我真的好像坏蛋你哦~昨天坏蛋真的好漂亮~其实坏蛋在我心里每天都是那么漂亮的~只是昨天比较特出~所以就更漂亮咯~加上有点性感哦~昨天真的很开心~能陪我爱的坏蛋看衣服~但是到后来~她一件也买不成~坏蛋~你是不是在想我怎样拍到这张照片的叻?我是在你不注意之下再加上你小弟的帮忙~再再加上我酱pro的拍照技术~这张照片就出炉了咯~别生气啊~想逗你开心回嘛~坏蛋~我爱你!(^_^)

No comments: