✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Thursday, May 29, 2008

哭~

兆强~兆强~兆强~你真的很没用叻~连一位你爱的女生你也能够弄到她生气你。还对你说“等气消了才SMS你”早上才好回,现在又酱了。笨蛋!兆强你真的很笨叻!连要给你最爱的“坏蛋”快乐,你也办不到。你还想能在她那期待什么?你还想给坏蛋什么幸福?笨蛋就是笨蛋。曾经有位酱好的女朋友你不会珍惜!兆强你真的很笨叻。曾经有位女生那么爱我,虽然她曾经想放弃我和她的恋情。但是因为我的挽留,我又和她在回一起。现在我确放弃了她,我放弃她并不表示我不爱她。我真的很爱“坏蛋”。盼她有一天能再给我一次和她在回一起的机会。cuz you light up my life!

No comments: