✖ ★ Quotes ★ ✖

✖ "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else in return."

✖ "Don't say you love me unless you really mean it, cause I might do something crazy like believe it."

✖ "It's hard to tell your mind to stop loving someone when your heart still does."

✖ "Intelligence is the ability to adapt to change. - Stephen Hawking

✖ "Pain is a beautiful thing, when you feel pain you know you`re alive." Criss Angel

✖ It is really sad you are searching for emo quotes. Such thing doesn't exist!! [haha]

Friday, November 06, 2009

It's all about love~

Thank you - 言成旭

看着那张你我昨日的照片
我想还在着的从前
知道你还难过知道你还
知道是我的错是我的错

我承认我对你不好
你为我付出的一切我都知道
知道你受的苦真太多
怎么值得你这样做
怎么值得你还在等我
谢谢你还在
我无法再找到另一个
不可能再有人比你了解我
谢谢你让我
我相信总会有一天有一天我会看见
别人笑我洒脱
其实我没有那么的洒脱

我承认我对你不好
你为我付出的一切我都知道
知道你受的苦真太多
怎么值得你这样做
怎么值得让你还在等着我
谢谢你还在
我无法再找到另一个
不可能再有人比你了解我
谢谢你让我
我相信总会有一天有一天我会看见
别人笑我洒脱
其实我没有那么的洒脱

我无法再找到另一个
不可能再有人比你了解我
谢谢你让我
我相信总会有一天有一天我会看见
别人笑我洒脱
其实我没有那么的洒脱

nice song~
love it so much~

(p/s : copy from ..[EVER].. thx..)

1 comment:

EveR said...

你怎么弄funny , interesting , cool的?能教我吗?